Dec. 22

Tjabba...

Igår så var det julavslutning i skolan, efter skolan drog jag & pappa in till stan & köpte lite julklappar till mig hihi. Hittar typ ingenting! Jag hittar nästan aldrig fina saker just november-december månad :( Så det blir inte så mykcet i julklapp för mig eftersom jag inte hittar så mycket.. Efter det så var jag bara hemma. Idag så åkte jag & pappa till IKEA vid 10 på morgonen, jag vet.. 10 PÅ MORGONEN! Köpte lite saker till mitt rum hos mamma efter det köpte vi Mcdonalds som lunch efter det hemåt. Var hemma en liten stund sedan åkte jag till Märsta en snabbis & nu är jag hemma. Ska hem till Ashkin med Anna snart :) Får se vad vi gör.. men nu ska jag fixa lite saker. Kyss på er

Linnia & Anna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0