JULAFTON!

Godjul allesammans...

Lite sen, men har ju inte uppdaterat heheh. Iallafall, runt 17tiden åkte jag mamma morbror hans fru & min kusin till Märsta hem till min moster/kusiner & så där några från mamma's släkt var för att fira jul. Först var vi i en lokal & åt masssa mat. Man kan inte kalla det julmat riktigt.. Fanns lite som var julmat men sen var det thai-mat & paki-mat & sånt, mums! Efter det gick vi hem till dom där vi öppna paket & umgicks bara :) Mysigt! Prata mycket med mina två kusiner som äre lite yngre än mig, det var kul haha! :D Kom hem för en liten stund sedan.. Ska hoppa i säng snart för ska fira jul hos min farmor & farfar imorgon där pappa's släkt kommer vara. Vi kanske hörs imorgon. Natti :*

Somras... Röd näsa :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0