LÖRDAG

Goddag...

Igårkväll runt 21tiden drog jag hem till Anna, var där en liten stund sedan gick vi till Ashkin en stund också. Sedan drog vi till Märsta där vi mötte resten av tjejerna & drog till kc :) Runt 3tiden kom Jean & Anaz & hämta upp mig Ashkin & Anna. Vi drog till Mcdonalds & käka sedan sljuttsa Jean hem mig. Snällt! :D Dom andra åkte vidare på hemmafest.. Var hemma vid 4tiden iallafall, hoppa i säng direkt & vakna för en stund sedan. Men nu ska jag ner & käka något. Puss på er

Sommras haha fööör snygg..

Kommentarer
Postat av: Y

haha din bög vad hände med yanina när dom hämtade upp EEER efter kc? ja just ja! jag promenerade nog brevid bilen

2010-12-12 @ 20:04:02
Postat av: Linnea

SV, hahaahha älskade!!

2010-12-12 @ 21:12:50
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0