S.dag

HEEEIII...

Det var inte igår, heheh. Har inte haft lust att blogga helt enkelt. Har stannat hemma från skolan hela veckan eftersom jag varit sjuk.. Sen i fredags träffa jag Eve en stund på dagen sen senare på kvällen åkte jag Anna & Yani hem till henne & föra, sedan iväg ut. Vi tog en promenix till Statoil på natten, alla käka sedan åkte jag & Anna taxi hem. Var hemma runt 05tiden ungefär? I lördags (igår) åkte jag & pappa till Kista Galleria & köpte lite julklappar till mig, hitta typ ingenting :( Iallafall, Och idag har jag inte gjort något speciellt.. Åkte till Märsta en snabbis lite tidigare. Nu ska jag klä julgranen med mammsen sedan kolla om det kommer någon film. PUSSHEJ

Yani & Linnia i fredags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0