21:06

Hola...

Igår så mådde jag inte så bra på dan, så sov nästan hela dan.. Senare på kvällen runt 21tiden kom Yani Vickie Anna & Jennifer hem till mig. Var ensam hemma, pappa & hans fru var i Örebro, hehe. Iallafall, vi föra hos mig :) Runt 00tiden kom taxin, vi åkte till Stadshagen där vi gick till en latinoklubb, det var kul :D Vi tog taxi hem också, var hemma runt 05tiden då jag hoppa i säng dirr! Vakna runt 14tiden idag, tog det lugnt sedan runt 18tiden åkte jag ner till Vilundagymn.. där alla var för Salaam :(♥ Det var mycket folk & många tårar.. Börja gråta rätt mycket när jag krama om Nazar (det är hans son) :( Aja, när jag kom hem hade pappas fru köpt pizza till oss, mums! Nu sitter jag här bara.. Ska kolla om det kommer någon film nu. HÖRS

Vickie Yani & Anna igår

Anna Vickie Yani & Linnia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0