11/2 2010

Hello...

Igår när vi kom hem till Sofia så satt vi & drev med en killkompis till oss i några timmar... & åt cheesecake m.m rätt mys. Jag somna kanske runt 01tiden(?) & vakna runt 03tiden(?) & ser att Sofia fortfarande satt vid datan ;o Haha aja.. Vi vakna runt 10tiden idag, gick upp & åt frulle sen fixa vi till oss. När jag väl kommer till skolan så hade vi ingen skola -.- För vissa i min klass hade nationella i SV & jag är godkänd i det så behöver inte göra det.. Satt i skolan ett tag, dagdrömde & höll nästan på o somna tills Orre hoppa på mig, åh så typiskt!. Iaf, Ni bryr er nog inte om det He-He-. Men åkte hem sedan & här sitter jag skiit irriterad... Skriver senare kanske. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0