14/2 2010

Tjääna..

Idag är det ju alla ♥ dag hihi!. Iaf, igår så tog jag,Ashkin,Lilly&Mariana tåget till Märsta där vi mötte Sofie&Hannah. Vi åkte hem till Vanes där det var "hemmafest" har inte skrattat såhär mycket på läänge när Ashkin&en släkting till mig dansa (kan inte skriva hans namn därför jag skriver släkting) He-He skratta så mycket så jag&Hannah slog huvuden i varandra inte lika kul =( Efter ett tag kom Yani,Noha,Sabby&Nesso också =) Kul hade jag iaf hööhö!. Runt 02tiden gick alla tjejer hem till Noha & åt sedan tog vi från Väsby bussen till Valsta där vi fick vänta på nattbussen i en halvtimma -.- Men vi hade kul när vi vänta på den så det var ingen fara ;) Bussen kom runt 03tiden, Sov över hos Ashkin inatt, kom hem för en liten stund sedan har precis ätit frulle. Måste duscha luktar rök som fän ;o Aja.. Ha de gött




Mer får ni inte, mohaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0