22/2 2010

Tjääna...

Åkte till plugget runt 09tiden idag, för första gågen jag åker så tidigt till skolan detta år ;o Iaf, vi skulle bara vara i aulan & höra på en kille som prata om spelberoende(?) Aja.. Efter det mötte jag Sofia sedan gick vi tillbaka till skolan & hämta Maria sedan skulle vi till Rusta. Kan säga att det var jävla komplicerat asso haha!. Vi gick i 1meter snö om inte mer, Maria ramla i snön helt stel med hela kroppen & ansiktet ner i snön hahah.. Vi kom fram till Rusta tillslut ;) Sofia köpte lite grejor. Sedan vandra vi till Lidel, första gågen jag är där på fleera år ;o Menmen, hon handla lite GO-saker där sedan åkte vi hem. Har precis kommit hem till min far sitter & kollar på en film på 3an just nu He-He!. Yäyä, Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0