hemma från kryss..

Hellu...

I onsdags mötte jag Mariana & hennes mamma vid station runt 14tiden sedan mötte vi alla andra från Märsta på tåget, vi åkte in till stan & åt sedan åkte vi till Gärdet där båtarna går. Jag kom in hihi, dom kolla inte id/pass som tur var!. När vi kom in så tog alla det lilla lungan i sina hytter, jag dela hytt med Mariana hennes mamma & T... Sedan runt 23-00tiden(?) Gick alla upp till "discot" som det stod He-He!. Man gick & la sig på morgonen sen när vi vakna så hoppa alla av i Estland(?) men inte jag, var helt ensam, synd om mig.. Sen när alla kom tillbaks kom thai in i vår hytt också han ville bjuda alla på mat så vi gick upp till en resturang där han köpte mat till alla =) Snällt.. Menmen, på kvällen var det samma visa man föra i någons hytt sedan gick man upp till "discot" runt 00tiden(?) Jag&T somna rätt tidigt vi skulle bara vila aja.. Vi kom fram i sthlm runt 10tiden imorse & kom hem för kanske 1-2timmar sedan. Den här kryssningen var tråkig faktiskt -.- Tog inga bilder alls nästan... yäyä, Ska sova ett tag, har bara sovit 2timmar inatt =( Hej så länge




Mer bilden än detta blev det nästan inte... lite tråkigt faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0