lördag

Hejhej...

Igår så fick jag tag i Yani tillslut. Gjorde mig iordning sedan runt 22tiden tog jag bussen ner till station där jag mötte Yani,Eve,Mariana&Sabby. På tåget mötte vi Noha&Vickie också. Vi fortsatte till Farsta efter det åkte vi till Märsta. Men när vi var i Märsta så blev det inget.. Jag&Sabby skulle hinna med sista tåget & vi hade 30minuter på oss att från Valsta till Station ;o T fick förklara vägen till oss men vi var någonstans där han inte visste vart vi var He-he. Men vi kom fram tillslut ;) Vi hann! Menmen, Vi kom till Väsby då vi fick skjutts av någon kille vid station för jag hade ingen buss & T väntade på mig där jag bodde ungefär. Mötte T sedan & vi gick hem till mig, Han sov över här & han åkte hem för kanske 1timma sedan(?) Han skulle iväg & fira sin kusin någonstans tror jag de var =) Aja... Får se vad denna dag bjuder på. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0