I Want You So Bad



big nose... jag får alltid skit stor/tjock näsa när jag skrattar ;o


Kommentarer
Postat av: sara

hur får du bara den där tunna saken när du lägger upp låtar o inte själva videon? om du fattar vad jag menar :P

och sen undrar jag om du inte kan visa bild på din tung piercing, har precis tagit nämligen hihi

2010-02-09 @ 21:08:08
Postat av: L

SV: sara - Jag är sämst på att förklara men kan testa...

När du kopierar själva koden på YT då klisrar du nog in den i HTML(?) (i bloggen).

I koden både uppe&nere så står det tex, "425" .. "345" eller något liknande, då ändrar du "345" till "25" brukar jag ha både uppe & nere som sagt. Hoppas du fatta ;D

ang tungan, kan jag väll göra. Har lagt upp en bild förr men aja.. hehe

2010-02-09 @ 21:51:24
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: Linaa

gullig kofta du har, vart har du köpt den :)

Läser bloggen nästan varje dag, tycker om den jätte mycket!

2010-02-10 @ 00:24:35
Postat av: L

SV: Tack! Den är ifrån SALT om jag minns rätt annars var det Vero Moda men det var ett bra tag sedan =)

Va gulligt :D

2010-02-10 @ 10:25:24
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0