S.tuna centrum

Hej...

Åkte ner till Infra City med Sofia&Angie, solade. Men blev det skillnad(?) Typ inte... Iaf, efter det åkte vi till centrum för Sofia skulle kolla efter ett par skor men dom fanns ej. Vi åkte hem till mig för ville ha pengar så fick göra några armhävningar för att få lite pengar haha Sofia dog av garv =( Aja.. Efter det åkte vi till Sollentuna centrum & kolla runt. Hitta bara en "jacka" som blev min. Sen lite små skit He-He!. Just nu sitter vi hemma hos mig ska äta sedan åker vi hem till henne. Slaggar där inatt så uppdaterar nog imorrn. Pusshej

1. Jackan (fel färg på bilden pga blixten)

2. Smycken /armbandet fick jag av Sofia som alla ♥ dag present

3. Småskit


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du inte lika bra vän med mariana längre?

2010-02-11 @ 13:51:21
Postat av: L

SV: SKRIV DITT NAMN SHIT! Vi har samma relation som vi alltid haft. Bara för vi inte umgås på vardagarna betyder det inte att vi inte är som förr?

2010-02-11 @ 14:56:03
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0