The Island

Hääy...

Åkte till skolan idag var lite försenad för jag försov mig, inte bra!. Iaf, Efter skolan gick jag till centrum en snabbis med Mariana&Helin sedan tog jag bussen hem till mamma. Packade sedan hämta min pappa mig runt 20tiden & nu är jag här =) Börja en film på 9an precis som jag kollar på, The Island heter den. Har sett den förut också men kommer inte ihåg så mycket så ska se den igen tänkte jag... Till annat, Har lagt märkte till att något rör sig utanför mitt förnster då&då & varje gång jag kollar är det en man med svart luva & allt som gör skumma saker här utanför, lite skummmmm har hållt på så sens jag kom hit ;o Aja.. Ska kolla på filmen nu. Puss

På tåget i fredags, svättades som en nöff-nöff för jag&Sabby hade som sagt sprungit från Valsta till Märsta Station som galningar haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0