hos angie

Tjabba...

Var i skolan idag börja runt halv 13tiden, skönt!. Efter skolan tog jag bussen hem, tog bort mitt smink lite fort.. Sedan åkte jag & Angie o sola... Försöker bli brun =( Menmen, det går inte såå bra... Iaf, efter det köpte vi lite ingredienser till cheesecake. Sedan åkte vi hem till henne och gjorde det. Den blev yummi!. ;) Efter det har vi suttit & drivit framför camen He-He. Hon filma in mig i smyg också när vi kolla på en video -.- Ni får video sen om jag vågar lägga ut den ser ut som ett ärsellhål ;o Nu sitter vi & webbar med T =p Hej



Kommentarer
Postat av: SOFIA

fett synd....

2010-02-12 @ 21:46:33
Postat av: L

SV: hahaha sry india, vi kan också någon dag. puss

2010-02-12 @ 23:03:47
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0