13/1 2010

Shaaa....

Åkte till skolan runt 10tiden idag. Mötte Mariana sedan gick vi på våra lektioner (Y). Hade 2lektioner idag så sluta kvar i 13 He-he. Men var kvar i skolan pga en anledning. Sedan åkte jag till min mami & lämna en portnyckel sedan åkte jag till pappsen. & här sitter jag nu =) Har hållt på med min garderob i några timmar haha! Alltid när jag fixar min garderob så slutar det med att alla min kläder ligger på sängen för tappar lusten men ska fixa det innan 21, Hoppas jag! Har inget mer o säga. Kanske kommer in en bild på ett par nya jeansleggins jag köpte förra veckan ;) Puss

Vickie skicka en skit ful bild från nyår, & ni ser nog att jag driver. Men iaf kolla vad fin hy vi fick =D
Ser ut som svampbob(?) fyrkantig i ansiktet m.m


Kommentarer
Postat av: mariana

AAAAA din FETA HÄRMIS!! ägghuve! :(

2010-01-14 @ 14:20:28
URL: http://mserna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0