15/1 2010

Godkväll...

Äntligen fredag!! Åkte till skolan runt 12tiden idag, börja runt halv 13tiden He-He. Sluta runt 14tiden någongång..? Satt med några i skolan ett litet tag sedan tog jag bussen hem. Har fixat lite saker i mitt rum bara... Händer inget speciellt ikväll, tråkigt nog! Menmen, Snart blir Hossam min granne(?) förhoppningsvis. Eller han ska flytta hit (där jag bor) då ska vi bli bästakompisar hihi. *Not*.. Aja kanske uppdaterar senare. Kram på er

*Min frågestund var tråkig denna gång =( Knappt några frågor haha nu skämms jag :$

Tycker bilden blev cool på något sätt, haha!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart är ditt rosa läppglans ifårn som du har på bilden? puss :*

2010-01-17 @ 22:55:26
Postat av: L

SV: kicks :)

2010-01-18 @ 21:40:24
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0