18/1 2010

Halloj...

Åkte till skolan idag runt 10tiden någongång..? Träffa även Helin som varit bortrest i Irak någon månad(?)=D Iaf, Sluta runt 15tiden någongång. Yani&Sofie var i vår skola & hälsa på så var med dom ett tag också He-he! Sedan tog jag bussen hem & har inte gjort ett piss sens dess.. Bara tjockat mig & suttit vid datan ;o Skulle ju börja gymma för någon månad sedan men det har inte blivit av men snart ska jag försöka ta tag i det! Min mage bara växer & växer, tummen ner för det... Men ska nog börja träna magen lite här hemma innan jag börjar gymma om det nu sker hööh... Har inget mer o säga så, Tjarå

Jag vill gråta... Hörde en skit bra låt i en video en bekant hade på FB från när hon var utomlands & jag hittar inte den =( ohh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0