19/1 2010

Tjäna...

Som alla andra dagar så åkte jag till skolan runt 10tiden, Mötte Mariana sedan gick vi på lektion. Hade bara 2lektioner idag, skönt som fän! Iaf, Efter det gick vi runt i centrum lite sedan tog jag bussen hem runt 13tiden(?) När jag kom hem åt jag, damma mitt rum & satt vid datan He-He.. Kom hem för inte så länge sedan har varit & solat med Angie. Blev skit rädd medans hon sola så banka det på dörren det var någon psykopat som stod där ute & skrek skit länge ;o Menmen, Imorgon blir det att sola igen med Mariana =) Får se om jag får färg, Får aldrig det när jag solar solarium -.- Slut snackat, Ska packa sen senare ikväll till mamsen & då blir det Paradise Hotel ;) Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0