25/1 2010

Heej det var inte igår...

Vet inte vad jag ska skriva riktigt, har tappat lusten att skriva här i bloggen.. Urtrist! Yäyä, Den här veckan har jag gjort lite olika.. Solat 2-3ggr så nu flagnar jag i ansiktet bara efter 3ggr menmen... =( Ska fortsätta sola om någon dag igen, kanske He-He. Iaf, I fredags kom T hit runt 00tiden vi tog det lilla lungan alltid lika mys ;) Han åkte hem rätt tidigt på dagen där efter så åkte ner & sola med min andra man Ashkin. Sen senare på kvällen så åkte jag,Mariana&Vickie till Heron City åkte dit som en pungkula eftersom jag inte kunde sminka mig för jag flagnar lite här&där i fejjan ;o Aja.. Vi åkte till Heron City för att kolla på bio men det gjorde vi inte vi åt ist. Nööff! Kom hem runt 00tiden någongång..? Slagga direkt tror jag(?) Var så himla trött. Igår så åkte jag hem till T vi låg hos honom & kolla på filmer sen tog vi en promenix till Valsta sedan tog jag tåget hem, höh. Idag var det skola, efter det mötte jag Vickie i centrum vi gick runt lite efter ett tag kom Sofia min nigger som varit borta i en evighet, saknat henne! Gick hem till henne sedan fick lite saker hon köpt till mig i Indien hihi tack baby<3 Seeeeen mötte jag min mor vi handla massa GOsaker & nu sitter jag här ska ta en bit kladdkaka,mums. Väntar tills klockan ska slå 22:00 då Paradise Hotel börjar ;);) Nu blev det en tjock bok här. Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0