Hos pappsen

Tjännare...

Åkte till skolan idag runt 10tiden hade bara 2lektioner idag, skönt!! Har det varje tisdag sörrni ;) Iaf, Hade tandläkare runt halv 12tiden ungefär. Lagade en tand He-He... Efter det gick jag till skolan för att vänta på Sofia som skulle komma dit. Hon kom runt 13tiden någongång(?) Vi snacka med några ett tag sedan gick vi till centrum en liten stund. Sedan åkte jag hem till mamma. Åt, sov, sedan kom mamma hem med pizza sedan packa jag & kolla på American History X & nu sitter jag hemma hos min pappa. Han hämta mig för kanske 20min sedan(?) Han berätta att vi kanske ska flytta det är nästan säkert, lite kul faktiskt! =) Vi har bott här vi bor nu i 5år ungefär... Pappa har kollat på en lägenhet närmare centrum. För nu har vi ju trappor i huset nu & min hunds bakben har blivit dåliga så, ja.. Aja, Snart börjar Paradise Hotel höööh!. Orkar inte skriva mer. pusshej
Lite nytt:

1. Tights

2. Svart BH
3. Hotpants (fick dom av Vickie dom en liten present) hihi

4. En gullig liten väska till sommarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0