kommentarer

Om ni ska kommentera min blogg, skriv era namn. Om ni är så "vågade" & kommenterar något dumt/frågar var jag köpt något i min blogg, SKRIV ERA NAMN!! Fick en kommentar som löd såhär där jag visa mina julklappar:
Postat av: J

din bortskämda snorunge det finns folk som inte får något alls

& då är min fråga till denna unga dam, Vad har det med saken & göra om vissa inte får något i julklapp!? Jag har inte ett piss med det att göra. Det här är min blogg, jag skriver vad jag vill, om vad jag vill m.m. & om jag är så "snorunge" då är min fråga till dig, Varför läser du min blogg?=)  + så hade det inget med bortskämd o göra heller..!? Så vill att du förklarar dig & skriv ditt namn "store du" =)


Kommentarer
Postat av: Yanina

DET är jag som är den stora J hahahahaha!

2010-01-03 @ 01:04:46
Postat av: Emma

Hejsan Hur mår du =)

Hoppas du får ett bra nytt år <3

2010-01-03 @ 14:40:54
URL: http://missadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0