TAR BORT FRÅGESTUNDEN!

Nu har jag tagit bort frågestunden! Sry.. Tråkigt nog fick jag bara några få kommentarer denna gång..
Men svarar på dom frågor jag fick! ;)

Hur gör du för att få så långt å fint hår? klipper du dig ofta? :]

2010-01-14 @ 21:59:16
URL:
http://htabrizi.blogg.se/

SVAR: Börjar med att säga tack!=) Jag gör faktiskt ingenting, använder bara shampoo&balsam & inpackning använder jag kanske 1gång på 2-3månader om ens det(?) & nej jag klipper mig inte ofta. Klippte mitt hår riktigt kort för kanske 1-2månader sedan innan det så klippte jag mig för kanske 2årsedan He-He.. Om man inte räknar med lite hår jag klippte bort själv ;)

Postat av: kesha
vilken är din bästa sex ställning?
hur ofta har du sex?
hue blev du och tanvir tsm?
och hur gjorde ni första gången?

SVAR:
Angående sexställningen&hur ofta jag har sex behöver jag inte skriva här i bloggen.
Hur vi blev tsm, hm.. Vi träffades & börja hålla på sedan bestämde vi oss helt enkelt för att bli tsm ;)
Vi var Onyktra & hade pupblik mer behöver jag inte säga!

Postat av: yanina
visst dör du för mig?

SVAR:
ohja! =D

Postat av:
vart gör du din design?

SVAR:
jag gör den själv :)

Kommentarer
Postat av: sara

hur får du håret så ljust?

2010-01-17 @ 01:56:30
Postat av: Amanda Looma

Tja snygging!

joo det är faktiskt så att jag är hel svensk :) hihi

vart kommer du ifrån då?



fred.

2010-01-17 @ 03:09:40
URL: http://amandaloo.blogg.se/
Postat av: Anonym

men asså gör du din design på¨photoshop eller???

2010-01-17 @ 11:08:19
Postat av: L

sara - Ingen aning faktiskt.. Så har inget bra svar på det :p



anonym - nej det gör jag inte. Gör på paint & picasa ;)

2010-01-17 @ 16:15:30
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: NÉSSO.

Vi var Onyktra & hade pupblik mer behöver jag inte säga!

.. HAHAH om ni hade publik det var helvete jag som upptäckte er, ingen vacker syn. kyss /nesso

2010-01-18 @ 16:35:14
Postat av: L

SV: hahahah aa sen helt plötsligt var alla där nästan ;o elaka! puussss

2010-01-18 @ 18:47:04
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0