TROLLHÅR

Hola...

Idag åkte jag till plugget runt 10tiden som alltid!. Hade 2lektioner idag med hööh ;) Iaf, Va i skolan ett tag för vänta på att Anna skulle sluta. När hon hade gjort det så mötte jag henne i centrum & vi gick runt i flera butiker & kolla hårfärger. Stod sedan i KICKS i kanske 1timma(?) ;o Var så himla osäker på vilken färg jag skulle köpa för alla i skolan sa att jag inte skulle färga brunt.. Men tillslut så köpte jag CHOKLADBRUN hårfärg. Efter det träffa vi Hossam&Helin vi gick till Grillen & snacka massa skit medans Hossam åt He-He. Efter det gick jag hem till Anna där jag ångra mig.. Så vi gick tillbaka till centrum & jag bytte ut min BRUNA hårfärg till BLONDA slingor :$ Så har slingat mitt hår lite ljusare & jag säger bara en sak, Mitt hår är ronjahår/trollhår & tuggumi =( Aja.. Näästa gång får det fän bli BRUNT!! Kom hem för kanske 1imma sedan, Har precis ätit & nu sitter jag & pratar med min älskling =) Ska lägga mig närsomhelt så, Godnatt :*
Mitt trollhår just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0