00:33

Hejsan...

Idag så vakna jag rätt tidigt, gjorde mig irodning sedan tog jag & Angie bussen till station där vi mötte Mariana Lilly & Anders.  På tåget mötte vi Chrille & vi åkte till Eriksdalsbadet.. Efter ett tag kom Yani Noha & några. Efter någon timma åkte jag Mariana Chrille Angie Lilly Yosef & massa andra till Medborgarplatsen & tralla runt där sedan åkte jag M C L & Ashkin hem till Mariana & Lilly där vi grilla massa & så. Efter ett tag kom Christian dit också vi satt & prata om allt möjligt. Halelujlja, Ashkin har plockat mina ögonbryn haha! Iallafall, kom hem för inte så länge sedan & ska lägga mig närsomhelst, är skit trött så Hejsvejs

Linnia & Ashkin för ett taag sedan, ser tjock & konstig ut på denna bild.. :o http://ashkin.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0