01:21

Halloj...

Har inte orkat uppdatera, sorry. Sov som sagt hos Helin häromdan när vi vaknat prata vi om massa, åt & så. Sedan gick jag hem till Mariana runt 14tiden ungefär. Vi satt ute på hennes ballkong & så sedan kom Angie också dit. Mariana åkte till sin C efter ett tag då jag & Angie gick hem till min mor en stund. Sedan gick vi till pizzerian där min mamma & mormor var & åt pizza med dom, hehe. Efter det träffa vi Sofia Azad & massa andra efter det tog jag & Angie en promenix då vi träffa på Reza Eyup & andra sedan åkte jag hem. Idag vakna jag, mötte Sofia & hennes mamma i centrum dom skulle fixa naglar sedan åkte jag & Sofia hem till Angie ett tag efter det åkte jag & Sofia till centrum sedan träffa vi Mariana satt ute & prata om massa efter det åkte jag & Mariana hem till henne sedan kom Christoffer också. Han visste inte att jag var där så la mig under hennes täcke (vi fixa till det som att täcket inte var beddat så man inte ser att någon ligger där) så la han sig på mig haha han blev typ skit rädd :D iallafall, var med dom ett tag sedan följde dom med mig hem & nu är jag hemma, nu blev det en låång bok aja.. Ska lägga mig är trött & ska upp tidigt. Kyss

gammal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0