14/7 2010

Hallo...

Idag så vakna jag rätt sent för det blev sent igårkväll. Kollade lite på tv sedan gick jag ner till stranden med Mirja där några var.. Efter det så gick jag "hem" tog det lugnt, måla naglarna & så :) Efter någon timma blev det mat & sedan åkte vi iväg till ett ställe där vi kolla på solnedgången, jätte fint verkligen! Var där år 2007 eller så var det 2008 också när Sofia följde med hit. Iallafall, efter det gick jag ner till stan tog med min älsklingsvovve & köpte mig en glass. Nu är jag "hemma" sitter & kollar på en film just nu sörrni.. Vi hörs nog imorgon. Kramkram

pappa tog en bild på mig häromdag, haha.. Täckte för ansiktet för jag blunda (var ju inte beredd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0