19/7 2010

Hejloo...

Igår så tog jag det lugnt på dan sedan mot kvällen så drog jag & några andra till pubben var där sedan efter det gick jag & Alva till stranden en snabbis efter ett tag kom dom vuxna, dom har byggt ett jätte fint ställe precis vid stranden där det är musik & en bar sen massa fina soffor & sånt utomhus så vi satte oss där. Pappa bjöd på sprit efter det drog jag Alva & Kajsa in till "stan" där vi var med massa andra :) Efter någon timma gick vi till Alva & Kajsa's tält & satt där & spela kort med dom vuxna efter det slagga jag.. Idag har jag varit nere vid stranden & så. Ska nog ut & träffa Amadeus om ett tag om jag orkar tralla ner till stan, hehe! Men nu ska jag äta något. Kram

bild från härom kvällen, jag & pappas fru haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0