3/7 2010

Shosan...

Idag så åkte jag till centrum runt 11tiden där jag mötte Maria & Helin. Efter det åkte vi ner till station & hoppa på tåget där vi mötte T. I stan vänta vi på Iris sedan åkte vi till Eriksdal där vi mötte Lilly&några. Var där i några timmar sedan åkte vi hemåt. Jag & T åkte hem till min  mamma var där i några timmar sedan gick vi ut ett tag sedan kom Reza & hans kompis med bil så åkte runt lite & dom skjuttsa hem mig. Gick hem till Angie sedan gick vi hem till mig för ett litet tag sedan jag fixa lite käk & nu är vi här igen :) Ska hem om kanske 1timma? Ska sova för imorgon blir det Eriksdals , iigen..  Men det är skönt, hehe! Men nu ska jag vara social ni får bild/er senare. Kram

Linnia & Maria påväg hem idag.. Helin smygfota oss :*

Kommentarer
Postat av: llin

hej vart kommer byxerna ifrån ?=) <3

2010-07-05 @ 18:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0