HOS H

Shosan...

Igår så kom jag till sthlm runt 20tiden, skulle kommit fram runt 19egentligen men det var massa trafik & sånt. Iallafall, jag & min mamma käka i stan sedan åkte vi hem. Skulle träffa några men kom hem så pass sent + att jag var seg efter resan.. Så kolla film med min mamma :) Idag så åkte jag till stan med Maria & Sofia kolla runt & käka, hehe. Sedan åkte vi hemåt, jag & Maria åkte hem till mig en stund sedan gick vi hem till Helin här Ashkin också är :D Känns som det var jättelänge sedan jag träffa dom! Just nu så håller vi på & lagar mat blir att övernatta här. Min älskade Maria åker till Libanon inatt :( Kommer sakna henne så!! Aja, ska vara social nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0