Läskigt..

Vet ni vad som hände idag när jag & några var på Eriksdalsbadet? Jag ligger & solar min rygg, det är vindstilla sedan hör jag hur massa muggar & sånt börja röra på sig & hur folk börjar skrika. Så kollar upp, då jag ser typ en liten turnado? Jag ser hur saker flyger upp i luften/himlen + ett partytält. Partytältet åkte flera 100 meter upp i luften, vattnet stänkte upp enda längst upp på läktaren (där jag satt) Alla sprang upp från vattnet, jag tog tag i en bänk & höll mig fast, haha var skit rätt. Alla skrev verkligen.. Partytältet åkte iväg med "turnadon" folks saker försvann, en kvinna ramla baklänges & en tjock flaggstång gick sönder. Läskigt som fan!! Aja.. Här har ni lite från det;

Några bilder några killar fick med på denna video;
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article7408013.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0