Något ni inte visste...

• Jag snackar nästan aldrig skit om folk eller bakom deras ryggar.

Alla gör ju nästan det men inte jag, har till&med blivit testad en gång men jag höll bara tyst & sa emot det dom sa typ.. Många av mina vänner vet det, dom brukar faktiskt säga till mig eller andra typ "linnea snackar aldrig skit, har aldrig hört henne" haha.. Men om JAG verkligen Ogillar någon kan jag säga fula ord mot henne/honom eller så, det är ju en annan sak :)

• Jag gråter nästan aldrig.

Mina vänner har sett mig gråta FÅTAL gånger. Tex, Många gråter ju när dom bråkar/gör slut med sin pojkvän eller något annat men jag brukar faktiskt inte göra det. Vet inte varför men ibland när det hänt mycket kan jag brista ut innan jag somnar eller något men klart det händer någongång ibland också haha aja..

Nu fick ni veta lite mer om mig höhö ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0