Torsdag

Tjolahopp...

Har hänt lite olika dom här dagarna, har varit med Maria Sofia & Ashkin för det mesta. Igår när vi var i Sollentuna så ser jag två V brunnar bredvid varandra (om man kliver på dom får man "tur") så jag hoppar på dom 4gånger från olika håll (jag har tvångstankar) sen sätter jag & Maria oss ner & väntar på Sofia som står längre bort & pratar med Didar. Då en kille kommer fram & säger "fixa en krita så kan vi båda hoppa hage" jag & Maria sitter där som två frågetecken...
Jag: Va?
Killen: Ja du stod ju & hoppa där borta
Jag: Jaha, hehe men jag hoppa inte hage..
Killen: Men.. Vad gjorde dudå?
Jag: Hoppa på V brunnar
Killen: Jaha, det var läänge sedan man gjorde det!
Nehe? Du är typ 30år -.- Iallafall, kom precis hem har varit på ängen med Ashkin & Maria i några timmar & senare kommer T hit :) Hejdooo så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0