00:14

Godkväll & snart Godnatt?...

Igår så gick jag hem till Angie på kvällen vi kolla på Dear John, är kär i den filmen. Gick hem runt 02tiden & la mig nästan direkt. Idag vakna jag runt 11tiden, skulle hem till Yani egentligen men hade feber när jag vakna tog en Ipren lite senare & då kände jag mig bättre så åkte till Edsberg med Sofia Maria & Helin, jätte mysigt! År 2008 hängde jag Mariana & Ashkin där mycket med massa folk haha ojoj.. Iallafall, efter några timmar åkte vi till Kista Galleria, köpte ett par högmidjae byxor, hehe. Sedan åkte vi hemåt. När jag kom hem åt jag sedan gick jag hem till Angie, vi kolla på The stoning of Soraya M, gud vad hemsk film =( Aja, kom hem för ett litet tag sedan, har skickat lite bilder till Helin & Maria & nu pratar jag med min T <3 Sov gott, Poss
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0