1/6 2010

Haloo...

Igår så vakna jag bredvid min baby, gick upp & fixa lite saker sedan duscha vi & runt 10tiden åkte vi till skolan.. Var i skolan efter det kolla jag runt i centrum med Mariana Helin Anna & Iris lite.. Efter det gick jag & Mariana hem till Ani & tog det lugnt =) Sedan åkte jag hem till min mami, packa & sånt sedan tog vi en promenix & jag fick pengar av min älskade mamma för jag inte får mitt studiebidrag.. Tack!<3 Iallafall, min pappa hämta mig runt 21tiden efter det gick jag ut med Angie & Habbe, hehe. Sedan hem till Angie. Idag var jag i skolan sedan gick jag runt med Sofia K Helin & Sara i centrum lite efter det mötte jag Angie & vi åkte till hennes skola sedan hem till henne & baka, som vanligt? Efter de satt vi ute & jag somna haha! Kom hem för ett litet tag sedan ska lägga mig i sängen har fått feber tror jag =( Yäyä, hörs lite senare kanske.. Hej

Linnia&Vickie på tjejerna's student <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0