1/7 2010

Haloo...

Jag & Angie åkte till Eurostop sedan Kista galleria & efter det Sollentuna C. Hon handla massa saker men jag köpte bara en bikini underdel till min rosa överdel ;) Imorgon ska vi åka till lite olika ställen för måste köpta 2saker jag såg, hehe. Iallafall, Efter det så åkte vi hemåt & satt ute o åt på min altan efter dett gick vi hem till henne & jag sminka henne som en clown typ, höhö skit jobbigt för hennes öga rann hela tiden eftersom jag hade sprutat parfym i hennes öga (hade tvångs).. Sedan kolla vi på Sin nombre & nu är jag hemma. Ska lägga mig snart, är rätt så trött.. Aja, hejsvejs

hahaha angie's resultat :|

Kommentarer
Postat av: angie

haha rirktig idiot aso !<3

2010-07-01 @ 10:12:15
URL: http://ppepita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0