17/6 2010

Aloo...

Vakna kl8 imorse för några från väsbyhem kom in & fixa mitt element -.- Men som tur var somna jag om, något jag brukar ha väldigt svårt för. Iallafall, vakan runt 11tiden igen då jag gick ut & sola lite sedan plinga jag på Angie väckte henne tydligen, hehe. Vi la oss ute i solen ett tag sedan börja vi göra oss iordning, åkte till centrum. Hon köpte bikinin.. Sedan gick vi hem tog cykeln & cykla runt i Väsby. Efter det gick vi hem till mig sedan runt 21tiden säger Mariana att vi ska cykla till McDonalds så jag Angie Mariana & Anna cykla dit & åt massa GO-saker =) Kom hem för inte så länge sedan ska kolla om det kommer något på tvn snart, Hejjj så länge

Maria & Linnia..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0