20:52

Shaabba...

Igår efter Eriksdalsbadet så gick jag hem till min mor & packa mina väskor sedan gick jag hem till Mariana, vi kolla på sista Harry Potter filmen runt 00tiden hämta min pappa mig & vi åkte till mamma & hämta mina väskor, så ja.. Nu är jag hemma hos min far. Idag så åkte jag & Angelica & mötte Lilly & Mathilda i station, vi åkte till stan & kolla runt lite sedan Eriksdalsbadet efter ett tag kom Mariana också. Vi satt med Soumaya Sabrina Nato & en massa annat folk. Vid 18tiden åkte jag Mariana Nato & Angelica till stan & käka efter det hemåt. Har precis duschat mitt hår & bytt kläder ska plinga på Angie & vi ska ta en promenix sedan blir det film. Tjarå

Mathilda & Linnia idag, hahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0