2/6 2010

Shosan...

Igår så la jag mig i sängen för hade feber, hade 38,2grader & jag brukar ha 36,7grader så ja.. Kunde typ inte ens gå =/ Iallafall, innan jag somna tog jag en alvedon så kände mig lite bättre imorse så åkte till skolan.. Efter skolan gick jag till centrum med Helin där vi träffa Ashkin. Sedan mötte jag Angie & vi åkte till Rinkeby sedan Kista Galleria =) Kom hem för ett litet tag sedan, har precis ätit, hehe. Känner mig lite som igår (febrig) så tror jag ska lägga mig & vila? Yäyä, kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt dina tajts :)?

2010-06-03 @ 11:42:40
Postat av: Maria

vart är dina tights och din tröja ifrån?

2010-06-05 @ 15:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0