27/6 2010

Tjabba...

Igår så mötte jag Vickie i Märsta station runt 17tiden kanske? Vi åkte upp till valsta & gjorde lite sedan tog vi en liten promenix träffa på T & Love sedan tog vi bussen ner till station, åkte till Väsby's McDonalds & åt sedan hem till mig, jag packa lite & runt 23tiden åkte vi till Märsta igen sedan till Sigtuna hem till Vickie. Vi gjorde lite olika sedan somna vi runt 03tiden ungefär.. Prata med Yanina etfer någon timma, måste bara hahahaha! Iallafall, sedan somna jag om & runt 12tiden åkte vi till Stan jag köpte en sak sedan mötte vi Lilly & åkte till Eriksdals badet, vi var bara där kanske 1timma? för det var så dåligt väder, hehe. & nu är jag hemma. Har duschat & så snart kommer T hit. Vi hörs imorgon eller något. Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0