Eriksdalsbadet..

Heii på er...

Idag så vakna jag runt 9tiden, duscha & sånt sedan mötte jag Liliana & Mariana i station efter någon timma vi åkte till Eriksdalsbadet efter någon timma kom Yani Noha Sofia Sabrina m.m också dit. Alla sola bada & hade kul, men det som är midre kul är att det bränns överallt på mig typ =( Min mage (när jag rör den) mina läppar & ah.. Jaja, Efter Eriksdals så åkte jag Mariana Liliana & Sofia till stan & käka sedan åkte jag & Sofia till Solletnuna centrum & kolla runt efter det åkte vi till Ica Maxi & mötte min pappa som gav mig pengar & fortsatte till Kista galleria kom hem för inte så länge sedan har precis ätit & nu ska jag packa sedan hem till mami :) Så nu kommer den tråkiga veckan -.- Aja hejdå

Sofia Linnia & Maria..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0