Midsommar

Halloj...

Har inte orkat uppdatera eftersom jag inte kan lägga in bilder, aja. Har gjort lite olika dom här dagarna, varit på Hasselbadet med några sedan på ängen & haft "picknik" sen igår åkte jag & Angie till Kairo där vi var med Mona Natta & Amanda B. sedan kom det massa annat folk också =) Jag Angie Hossam & Amanda B tog bussen runt 19tiden hemåt lite senare åkte jag hem till min Kusin där min mormor också var. Efter det åkte jag & Mariana hem till Anna & sov där.. Imorgon åker Anna till Ryssland i 2månader!! =( Kom hem för ett litet tag sedan & ska vara lite med min mamma för det är midsommar, vi ska äta & så sedan senare ska jag träffa Sofia & Angelica. Yäyä, kram på er

Anna Sofia & Linnia på ängen

Lilly Anna Linnia Mariana & Helin, shit ser ut som en groda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0