SKANSEN

Tjabba...

Åkte ner till station runt 12tiden idag där jag mötte Mariana & vår klass. Vi tog tåget in till stan sedan åkte vi till Skansen, hehe. Det var jätte mysigt + fint väder, så det var bra! =) Vi betedde oss som riktiga turister haha! Tog bilder vart vi än var -.- Iallafall, efter Skansen åkte jag & Mariana in till stan & käka sedan åkte vi hemåt, Gick till centrum & köpte NR 1 skorna & en sak till min kusin :D Efter det gick jag hem till Anna & vi hade typ tjejkväll? Vi satt ute på ballkongen med hög musik, åt pizza, måla naglarna & snacka massa skit.. Kom hem för ett tag sedan har ätit & så. Ska nog bara ta det lugnt ikväll & imorgon ska jag på min kusin's student. Jaja, vi hörs lite senare Kram

Mariana & Linnia idag på skansen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0