GÅTT NER 6 KG

Sha...

Igår så mötte jag T när han slutat jobber runt 16tiden, vi gick runt ute bara efter det åkte jag hem, la mig i sängen direkt för mådde så dåligt & frös.. Idag vakna jag runt 10tiden ungefär åkte till sjukhuset efter ett tag & vet ni vad!? Jag har gått ner 6kg på typ 2-3veckor =( Iallafall, sedan åkte jag & pappa förbi Mcdonalds & köpte mat till mig. Har duschat & sånt nu ska packa snart sedan hem till pappa & efter det hem till Angie =) Men nu ska jag fortsätta med mitt. Kram

tvillingar? hahaha vad fuuul

Kommentarer
Postat av: maria

HHHURRRRR? har inte du ätit eller vadå? :)

2010-06-15 @ 20:43:22
Postat av: Sophie

Men ja, du vet inte hur mycket vi ville att hon skulle ha klackskor & hon ba nej! Sedan så umgås hon med dig & så vips så vill hon ha klackskor! :)

2010-06-16 @ 17:17:49
URL: http://xcharisma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0