15/3 2010

Yo...

Åkte till skolan idag runt 10tiden, kändes som längsta dagen någonsin. Efter skolan gick jag hem till Anna sedan kom Vickie, vi skulle följa med henne när hon tog hål i örat (den där lilla saken/brosken på örat) hehe. Så hon gjorde det, sedan gick vi till centrum & kolla runt & fika på waynes coffee =) Kom hem för ett litet tag sedan, har precis ätit middag & nu ska jag börja packa ska hem till min mor ikväll.. Så nu kommer det bli dålig uppdatering denna vecka, blööh!. Yäyä, hejsvejs

idag...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer din skinnjacka ifrån? :)

2010-03-18 @ 18:17:56
Postat av: L

SV: min skinnjacka är ifrån H&M =)

2010-03-18 @ 18:38:43
URL: http://linnias.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0