21/3 2010

Godmorgon & Goddag....

Tänkte berätta lite vad som hänt dom här dagarna, hehe. I fredags så var jag Ashkin Mariana hemma hos Anna & tog det lugnt sedan gick vi ut ett tag sedan åkte jag & Mariana hem med sista bussen. I lördags/igår åkte alla vi tjejer till Alviklatinofest, det var tomt på dansgolvet i början men när vi gick upp så gick alla upp, haha!. Har aldrig dansat såhär mycket tror jag, det rann svett som vatten i ansiktet på mig & vet inte vad ;o Aja, kul hade jag iallafall =) Vickie var tvungen att åka hem runt 01tiden(?) Så alla åkte så hon slapp åka hem själv... På tunnelbanan så börja några av tjejerna små "tjaffsa" med några killar&tjejer som höll på så var ena tjejen tyst hela resan nästan sen när vi skulle hoppa av börja hon skrika värsta sakerna, då blev B & några skit sura så dom sprang efter henne & då hände lite HAHAH aja, I Väsbystation fick jag Mariana Lilly & deras mamma skjuts av Jocke för vi hade ingen buss -.- Menmen, kom hem runt 02tiden ungefär skönt på ett sätt så slapp man hålla på åka nattbuss & så. Vakna för ett litet tag sedan & ska fixa frulle nu. Ni får bilder på måndag eller något. Pusshej

ashkin linnia & vickie hahah..

diana & (?)

diana & mariana

m y v l & d

haha...

diana & bellen :D

diana lucy lilly & yani

Ni får nog mer bilder senare & i större storlek =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0