25/3 2010

Hey...

Försov mig lite idag, inte bra.. Åkte till skolan runt 11tiden ungefär & när jag väl kommer till skolan hade jag inga lektioner -.- Iallafall, Maria fråga hela tiden om hennes mens hade läckt igenom & jag & fler sa nej hela tiden för såg inget, sen när det väl hade gjort det dog jag av garv men fick tillbaka =( Frågade Irma på skoj om det hade gjort det på mig för alla hade sagt nej innan så trodde inte men det hade gjort det så jaa, fick väll tillbaks antar jag =( Så åkte hem & bytte om sedan åkte jag till Helenelund där jag mötte Sofia & vi åkte till Kunskapsgymnasiumet där vi mötte Ashkin & Melissa. Vi gick till Kista galleria & kolla runt sedan åkte jag & Sofia till Sollentuna centrum & kolla lite till, köpte en rätt ful tröja men den var billig haha!. Efter det så åkte vi hem till Sofia, Ashkin kom efter ett tag & vi åt & prata om allt möjligt, hehe. Kom hem för kanske 1timma sedan har ätit lite mer & suttit & kollat på tv med pappa & hans fru lite, huu!. Ska lägga mig i sängen nu, är jätte trött ;o Men vi ses nog imorgon, Godnatt :*

kosta bara 49:- kan vara helt OK att ha på sommaren med shorts en sliten dag eller något, haha!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0