3/3 2010

Hola...

Har inte orkat skriva, hehe. Men igår så mötte jag Anna i station & vi fortsatte till Märsta där vi mötte Eve&Yani. Vi tog bussen till Vickie där vi satt & prata om allt möjligt & drack. Runt 00:30tiden tog vi bussen till tingvalla där vi skulle till någon som hade chill hemma. Men det gick inga tåg & sådär så jag & Anna visste inte hur vi skulle komma hem om vi inte åkte svart taxi & då var vi tvugna att åka direkt när vi kom fram dit så vi åkte. När jag kom hem satt jag med min mami & hennes pojkvän & snacka... Sedan kolla vi på film efter det slagga jag. Tidigare idag tog jag & mamma en promenix till fitness & sola. Kom hem för ett tag sedan var hemma hos Helin med Maria det var länge sedan =) Vi kolla på My sisters keeper för såg ju inte klart hela förut hos Sofia He-He!. Menmen, ska kolla på någon film med mammsen sedan ska jag sova tror jag. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0