inte min dag!!

Tjolahopp...

Till att börja med, det är verkligen inte min dag idag!. Åkte utan smink idag för första gången på kanske 1år ;o Men iallafall, Jag mötte Maria i station vid 14tiden, vi tog tåget till Sollentuna sen bussen till Kista galleria, jag pröva lite saker då mina jeans jag hade på mig sprack mellan benen så fick världens störta hål vid rumpan så man såg hela stjärten typ ;o Så jag visste inte vad jag skulle ta mig till, så gick & köpte ett par jeanstights jag satte på mig, skönt tänkte jag så man slipper gå runt & visa stjärten för alla så går vi runt & kollar lite till sedan åkte vi till Solna centrum & precis när vi kommer in i själva centrumet känner jag hur det forsa mens & den var slut men nejnej, så det blev största fläcken på mina nya jeanstights jag köpte men då fick jag dra ner tröjan jätte mycket så det täckte lite ialladall, oh.. Vilket oturs dag asso... Men köpte lite saker iallafall =) Kom hem för kanske 1timma sedan, har ätit & nu sitter jag här. Min pappas fru sydde igen hålet mellan bena på mina brallor, hehe. (Y) Men nu ska jag fixa lite i mitt rum, Ha det gött

1. Jeanstights
2. Jeansshorts (högamidjade?)

3. BH

Det var allt för idag...


Kommentarer
Postat av: angie

förlåt men.... HAHAHHAHA !

<3<3<3

2010-03-28 @ 20:24:43
URL: http://ppepitas.blogg.se/
Postat av: L

SV: angie - hahahah suug snopp :*

2010-03-28 @ 20:55:38
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0