Söndag

Tja...

Igår satt jag hemma hos Sofia tills 20tiden ungefär efter det åkte jag hem & fixa mig. Tog tåget runt halv 22tiden till Märsta med Ashkin där vi mötte tjejerna. Vi fortsatt till Steninge där det var lokalfest Nato fyllde år. Det var rätt så mycket folk där, det var helt OK =) Skulle ta nattbussen med Ashkin & Sabbi men jag gick tillbaks men kom vilse glömde vilken väg jag hade tagit He-He!. Så ringde Busra då hon kom ut & mötte mig. Vi gick tillbaka fast alla gick efter kanske 1timma & då visste inte jag & Busra hur vi skulle komma hem. Vi gick ute med T & Emir vi doog för vi frös så mycket ;o & vår nattbuss skulle gå runt 05tiden & klockan var kanske 2(?) gissar jag på... T sa att vi skulle gå hem till honom men ville inte för det var mitt  natten. Så Emir ringde en svart taxi åt oss så gav T pengar :* Vi kom hem & jag sov hemma hos Busra. Kom hem för kanske 1timma sedan & har precis ätit frulle. Ska duscha luktar rök & allt blää... Bilder kaanske ni får imorgon eller något om Bellen skickar dom. Hejsvejs

Kvällens outfit...

Kommentarer
Postat av: Busra

om jag dog av kylan fan haha

2010-03-07 @ 14:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0