torsdag

Heejsan...

Har inte orkat skiva, hehe sorry. Iallafall, har gjort lite olika dom här dagarna, i tisdags så gick jag Mariana & Ashkin hem till Anna vi tog det lugnt & snacka om allt möjligt.. Igår så gick jag & några runt i centrum & sen satte vi oss & åt glass i caféterian haha!. Efter det åkte jag hem till Mariana vi åt pannkakor & snacka massa, efter några timmar gick jag hem & åt mer, kolla på andra avenyn sedan följde jag med Mariana till tvättstugan & tvätta =) Idag åkte jag till skolan runt 10tiden sluta vid 14tiden då jag & T åkte till Kista galleria & kolla runt sedan mötte vi Mariana & Chrille också, mötte min mami sedan & vi åkte till centrum & handla mat höhö. Kom hem för ett litet tag sedan, ska äta sedan kolla om det kommer någon film ikväll. Pusss

hahah hos anna i tisdags, anna linnia & mariana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0